Ugyanazt a floating dizájnt használva, mint a másik tárcsáinknál és fejlett gyártási technológiákat alkalmazva, a belső bordák lehetővé teszik a levegő áramlását a két súrlódó felület között. Az itt létrejövő légáram jelentősen csökkenti és lassítja a tárcsa felmelegedését. A tesztek során megállapítást nyert, hogy mintegy 15% hőmérséklet csökkenés van a normál floating rotorhoz képest. A tárcsa továbbá jobb és egyenletesebb fékhatást biztosít nedves környezetben, köszönhetően a vízkidobódásnak a tárcsák között. Ha végtelen lejtőkön szeretnéd fékedet gyötörni, ez a tárcsa neked való. CNCvel marva és lézervágva Barnoldswick-ban, Angliában.Minden részegység kézel készül helyben!
UCI szabályoknak megfelelően kialakított tárcsa, országúti kerékpárokra. 140 és 160mm átmérőben és 6 eloxált színben, centerlock-os rögzítéssel! ...
UCI szabályoknak megfelelően kialakított tárcsa, országúti kerékpárokra. 140 és 160mm átmérőben és 6 eloxált színben, centerlock-os rögzítéssel! ...
UCI szabályoknak megfelelően kialakított tárcsa, országúti kerékpárokra. 140 és 160mm átmérőben és 6 eloxált színben, centerlock-os rögzítéssel! ...
UCI szabályoknak megfelelően kialakított tárcsa, országúti kerékpárokra. 140 és 160mm átmérőben és 6 eloxált színben, centerlock-os rögzítéssel! ...
UCI szabályoknak megfelelően kialakított tárcsa, országúti kerékpárokra. 140 és 160mm átmérőben és 6 eloxált színben, centerlock-os rögzítéssel! ...
UCI szabályoknak megfelelően kialakított tárcsa, országúti kerékpárokra. 140 és 160mm átmérőben és 6 eloxált színben, centerlock-os rögzítéssel! ...